Hoşgeldiniz Üye Ol Üye Giriş

Müşteri Hizmetleri

ÇELİKKAYALAR AVM

MEMNUNİYET POLİTİKAMIZ

 
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde 
 

AYIPLI ÜRÜN İADE ve DEĞİŞTİRME KOŞULLARI

 
4077 Sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna göre ayıplı ürün iadesi ve değiştirme koşulları aşağıdaki gibidir;
4077 Sayılı Kanuna (Madde 4) göre; ayıplı ürün veya hizmet satın alan bir tüketici, ürünün tesliminden itibaren 30 gün içinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür ve şunları talep edebilir;
Bedel iadesini içeren sözleşmeden dönme,
1 Ürünün ayıpsız misliyle değişimi,
2 Ayıp oranında bedel indirimi,
3 Ücretsiz onarım     
4 Değiştirilmek veya iade edilmek istenen ürüne ait fiş ya da fatura mutlaka getirilmelidir.
İade veya değiştirilme ürünün alındığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde yapılır.
Gıda ürünlerinde, günlük tüketilmesi gereken ürünlerde iade ve değişim günübirlik yapılmaktadır.
Bu süre içerisinde, ayıpsız ürünlerde ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vs. şeklindeki ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilemez. Ürünün tekrar satılabilir olma durumunu bozmadan neden belirterek değiştirilmesi ve iade edilmesi mümkündür.
Sözleşmeden dönme halinde; nakit alışlarda nakit para olarak, kredi kartı ile yapılan alışlarda, kredi kartı hesabın alacak kaydedilme şeklinde yapılır. Kredi kartı ile satın alınan ürünlerin iade işleminde 
fiş / fatura ve visa slipinin birlikte getirilmesi gerekmektedir.
 
  

ÜRÜN DEĞİŞTİRME ve İADENİN YAPILMADIĞI HALLER;  

 
Fiş veya fatura getirilmeyen ürünler ile alındığı tarihten itibaren 30 gün, günlük tüketilmesi gereken ürünlerde gününden sonra getirilen ürünler.
Kullanılmış ürünler (Ayakkabı, tekstil, iç çamaşırı vs.) Hijyen ve sağlık açısından ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vs. şeklindeki ürünler. Kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinin hijyen açısından iadesi ve değişimi yapılmamaktadır. Sadece teknik arıza problemlerinde değişim yapılmaktadır.
Elektronik (cep telefonu, fotoğraf makinesi, kamera, bilgisayar vb.)ürünlerde yetkili servis tarafından değişim raporu olmayan ürünler.
Üretim hatası bulunmayan ürünler.
Seri sonu ürünler.
Ev tekstili ürünlerde değişim yapılmamaktadır.
Şirketimizden ürün ve hizmet satın alan müşterilerimiz, yukarıdaki şartları kabul etmiş sayılır.
 

MÜŞTERİLERİMİZE GENEL BİLGİ;

 
Sayın Müşterilerimiz;
Almış olduğunuz Elektrikli Ev Aletlerinin garanti belgelerini onaylatmayı unutmayınız. Herhangi bir sorun çıktığında GARANTİ BELGESİNDE bulunan servis adreslerine başvurmanız gerekmektedir.
Yapılacak olan alışverişten herhangi bir problemle karşılaşmamanız açısından, bir ürün veya hizmete yönelmeden önce tespit yapılarak ihtiyaçların sıraya konulması ve en çok ihtiyacınız olan ürün veya ürünlerin belirlenmesi daha doğru alışveriş imkanı sağlamaktadır.
Özellikle gıda ve kozmetik ürünlerinde son kullanım-üretim tarihlerini kontrol ediniz.
Kesinlikle Fişsiz veya Faturasız alışveriş yapmayınız.
4077 Sayılı Tüketici Kanununa göre kesinlikle fişsiz ve faturasız değişim ya da iade mümkün değildir.
Alınan ürünün kullanım kılavuzunu iyice okuduktan sonra kullanınız.
KAMPANYALAR
  • KAMPANYALAR
  • EN YAKIN MAĞAZA
  • WEB TV